چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

シآیا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برای بنده اش کافی نیست! ؟؟؟シ

چـکــاوکــــ

زهرا محدثی
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری
دانشگاه گیلان
کلیه ی پروژه ها و پژوهش های معماری پذیرفته می شود.

فقط او را....!

يكشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۳۷ ب.ظ

این جا همه چیز خوب است ...
پروانه می خندد ...
برگ می رقصد ..
و جیرجیرک می خواند ....
این جا هوا بارانی نیست ...
اما هوا هوایی خوب است ...
زندگی را دوست دارم ...
چون خدا را دارم ...
زندگی را دوست دارم ........
چون عشق را دارم ........
زندگی را دوست دارم ........
این جا همه چیز عطر عاشقی می دهد ........
اینجا انس و جن به سخره می گیرند قصه ی جنون مجنون را .......
اینجا جایی برای جنون انسان نیست .........
اینجا باید عاشق خدا باشی .......
خدا را ببینی .......خدا را تنفس کنی .........خدا را بخواهی ........
خدا را که بخواهی .......عشق را خواسته ای.......
حال ای عشق ......ای دامن پاکت آغشته به گناه .........
ای ستاره ی آشنای شب های تار ........
ای عشق ! ای قطره ای از روح خدا .......ای ماه شب های قدر........
تو را دوست می دارم .........
ای عشق ! من از تو و هر چه عالم را گرفته ای ..........فقط خدا را می خواهم ......
فقط خدا را می خواهم .........!
فقط او را .......
زهرامحدثی(گیلانی)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۰
Zahra Gilani

نظرات  (۱)

۲۴ مهر ۹۳ ، ۱۴:۰۵ محمد محمدیان رباطی
شعر خوبی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Cute Pink Kaoani